דור ה-Z, זה שגדל עם אינטרנט בכף היד, משנה לגמרי את חוקי המשחק בתיירות.
בעוד ההורים שלהם חיפשו “הכול כלול”, הם מחפשים “חוויה אמיתית”.
הם רוצים לדבר עם המקומיים, לאכול אוכל רחוב, לטייל בלי מסלול, ולשתף הכול באינסטגרם.
הם לא מחפשים את המלון הכי מפואר – אלא את הנוף הכי אמיתי.
לא את הסיור המאורגן – אלא את השביל שהאפליקציה לא מכירה.
אבל עם הרצון הזה לבחירה חופשית מגיעה גם אחריות גדולה.
טיול עצמאי במדינות זרות דורש מודעות, תכנון וביטחון אישי.
הרבה צעירים יוצאים לטיול ארוך בדרום אמריקה, בהודו, או באירופה, בלי להבין כמה הם חשופים לסיכונים פשוטים.
זה לא אומר שחייבים לפחד – אלא להבין שהחופש האמיתי מגיע רק כשיש גב.
ביטוח נסיעות מתאים מאפשר לדור הזה לחיות את החלום שלו – בלי לוותר על אחריות.
בעולם שבו הכול דיגיטלי, ביטוח חכם הוא חלק בלתי נפרד מהציוד. בדיוק כמו כרטיס SIM בינלאומי, מצלמה ותרמיל טוב.
זו לא שאלה של “אם יקרה משהו”, אלא של “מה תעשה אם זה יקרה”.
הדור החדש יודע לחיות מהר, אבל כדאי שיזכור גם לחשוב קדימה.